Tack för din insändare. Trist att du upplever ett sämre bemötande i våra nya lokaler. Självklart förstår vi att förändringar skapar viss osäkerhet och som bank finns vi alltid på plats för att hjälpa dig med dina frågor och funderingar. Du är varmt välkommen att vända dig till oss men vi vill även ta tillfället i akt att svara här.
Vi arbetar inte för att exkludera våra kunder – tvärtom. Vi vill ge våra kunder flera alternativ för att själva kunna välja det alternativ som passar dem bäst. Du som kund bestämmer, vi är till för dig.
Vi har ett bra kundtryck här i Norrköping som dessutom varierar över månaden. Skälet till att vi har bytt lokal och arbetssätt är att vi vill ge våra kunder absolut bästa service, vilket vi också gör. På bara en månad har vi mer än halverat väntetiden.
Kan vi bli bättre? Självklart utvärderar vi vår verksamhet hela tiden för att möta våra kunders önskemål.
Vår tanke är att så snart du kommer in i lokalen möts du av en kundvärd som snabbt hjälper dig med ditt ärende eller lotsar dig vidare till rätt person. Det innebär att alla får den hjälp de behöver, oavsett ålder och tekniska kunskaper.
Lokalen är fortfarande ny och vi ser just nu över ljudbilden och kommer säkerligen finna en lösning. Vår lokal finns en trappa upp. För den som har svårt att ta sig upp för trappan finns självklart en hiss.
Vad gäller antalet bankomater och dess placering hänvisar jag till Bankomat AB som styr över antalet bankomater i Norrköping. Behovet av fler automater finns, något som alla banker påtalat.